IMAGE Skincare újdonságok

kissO2 MIKROLIFT KEZELÉS

A mikrodermabrázió és az oxigénterápia találkozása a ragyogó bőrért. A hagyományos mikrodermabráziós kezelést a forradalmi oxigenizáló pakolás és az őssejtes feltöltés követi. A bőr sima, oxigénnel teli és ragyogó lesz.

kissBE CLEAR TISZTÍTÓ ARCKEZELÉS

Ez az átfogó kezelés harcol az akne valamennyi fokozata ellen, erős antibakteriális peptideket és szalicilsavat kombinál nyugtató, gyulladás- gátló növényekkel. Tökéletes a zsíros, aknés és aknéra hajlamos bőrre.

kissBE CLEAR TISZTÍTÓ PEELING

kissSIGNATURE FESZESÍTŐ NYAK- ÉS DEKOLTÁZS PEELING

Az öregedés nem csak az arcot érinti, így nem csak arcot kezelünk. Ez az eredményorientált kezelés a leginnovatívabb összetevőket kombinálva csökkenti a ráncokat, pigmentációt és feszesíti a laza bőrt. A bőr feszes és tónusos lesz a nyak és dekoltázs terüleken.

kissANTI-OXIDÁNS, ÖREGEDÉSGÁTLÓ ARCKEZELÉS

Ez az átfogó kezelés stabil Tri Vitamin C elegyet kombinál korrigáló hidroxisavakkal, növényi őssejt technológiával, mélyen hidratálva kezeli a kipirosodást, gyulladást, a száraz / dehidratált és napozástól öregedett bőrt.

kissFESZESÍTŐ NYAK- ÉS DEKOLTÁZS KEZELÉS

Ez a klinikai kezelés pigmentációra, ráncokra,laza bőrre javasolt, a nyak és a dekoltázs területén.