Halántékplasztika

A halántékplasztika célja: a homlok felesleges bőrrétegének eltávolítása, felvarrása, vízszintes és függőleges ráncok korrekciója a szemöldök között, valamint a szemöldök felvarrása.

A halántékplasztika műtéti eljárása: skalpmetszés vagy endoszkópos mini felvarrás alkalmazásakor a felesleges petyhüdt bőr, a függőleges ráncokat okozó izmok és a procerus izom eltávolítása, valamint a frontal izom kimetszése történik a funkciójának gyengítése céljából, ezáltal a vízszintes ráncosodást is csökkentjük. A homlokplasztikai beavatkozás önmagában is alkalmazható, legtöbbször azonban arcplasztikai beavatkozással együtt alkalmazzák.

Időtartam, aneszteziológia: a műtétet előzőleg kivizsgált páciensen kb. 2 óra időtartamú általános altatásban végezzük.

A halántékolasztika műtét utáni teendők: 1 hét után a páciens folytathatja megszokott életvitelét. A varratok 2 hét után kerülnek eltávolításra.

Halántékplasztika esetén ritkán előforduló szövődmények: enyhe gyulladás, bőrpír.

Plasztikai sebészeti konzultációs időponthoz vegye fel velünk a kapcsolatot a 06 20 323 3298-as számon vagy az info@royalclinics.hu címen.