A NŐI EGÉSZSÉG MEGŐRZÉSÉNEK KÉT FONTOS PILLÉRE

Fontos lenne, hogy mi nők jobban figyeljünk magunkra, óvjuk meg az egészségünket – nemcsak a magunk, de családunk, a partnerünk vagy majdani gyermekünk érdekében is!

Noha tisztában vagyunk vele, hogy a legnagyobb érték az egészség, rendszerint csak akkor fordulunk orvoshoz, ha már baj van. Pedig egészségünket legnagyobb mértékben éppen azok a kórokozók veszélyeztetik, amelyek eleinte nem okoznak tüneteket és többnyire azok a betegségek a legsúlyosabbak, amik kezdeti fázisban nem járnak fájdalommal.

„A női szervezetben tünetmentesen lezajló fertőzések idővel akár rákos megbetegedéshez, meddőséghez is vezethetnek. Ezzel szemben az időben felismert megbetegedések, elváltozások csaknem kivétel nélkül gyógyíthatók, kezelhetők.”– hangsúlyozza a Royal Clinics orvos-esztétikai klinika nőgyógyásza. És ezzel el is érkeztünk a rendszeres szűrővizsgálatok elvégeztetésének fontosságához, amelyek nélkül az egészséges életmód követésére fordított minden igyekezetünk ellenére sem állíthatjuk, hogy valóban vigyáznánk magunkra! Évente legalább egyszer vegyünk részt alapos nőgyógyászati szűrésen.

Méhnyakrák és HPV szűrés

Világszerte a 2. leggyakoribb női daganatos megbetegedés a méhnyakrák, melynek hátterében 99,7%-ban humán papillómavírus (HPV) fertőzés mutatható ki. Magyarországon évente egyre nő a méhnyak rosszindulatú daganatának előfordulása és kb. 500 nő hal bele ebbe a betegségbe, pedig rendszeres szűréssel ez gyakorlatilag teljesen megelőzhető lenne.
„A szűrővizsgálaton a méhszáj kolposzkópos megtekintése mellett citológiai vizsgálathoz veszünk mintát. A sejtkenetvizsgálat során a HPV jelenléte és az általa okozott méhnyak elváltozások (kezdve a legenyhébb hordozó állapottól, a különböző fokú diszpláziákon át, a méhnyakrákig) láthatóak, valamint a Medserv labornak köszönhetően a kóros minták rutinszerű kettős immuncitokémiai vizsgálata (biomarker vizsgálat, CINtec Plus reakció) már egyben diagnózist is ad, melyet az elváltozás követése céljából HPV-tipizálással egészítünk ki”– magyarázza a doktornő. Fontos tudnunk, hogy a HPV jelenléte a szervezetben önmagában nem utal kóros elváltozásra, csupán rizikófaktort jelent. Ilyen esetben azonban semmiképp sem hanyagolhatók el a rendszeres szűrővizsgálatok!

Lelki egészségünkért

„Nem is gondolnánk, milyen sok nőnek okoz gátlásokat intim területeinek külleme, a korral vagy szüléssel járó változások. A következtükben kialakuló lelki problémák a libidó csökkenéséhez, önértékelési zavarokhoz , csökkent életminőséghez vezethetnek.” – mondja. Szerencsére nem kell beletörődni a hüvelyszárazságba, a hüvely tágabbá, a kisajkak nagyobbá válásába, a kismedencei szervek süllyedése okozta idegentest érzésnek, vizelettartási panaszoknak. A non-invazív, azaz sérüléssel nem járó lézerkezeléssel, a Lotus Gynolaserrel a hüvely visszanyeri fiatalos rugalmasságát, a szárazság tünetei szinte teljesen megszűntethetők, az ún. stressz inkontinencia nagymértékben enyhíthető és a kisajkak megjelenésében is javulás érhető el. A készülék a hüvelyfalat több rétegben kezeli frakcionált lézerfénnyel a kollagén termelés fokozására ösztönözve a kötőszövetet. A mindössze 20 percig tartó kezelés nem jár fájdalommal, csupán kis kényelmetlenséget okozhat a kezelőfej melegsége. A maximális eredményhez 3 kezelés elvégzése javasolt 4 hetes gyakorisággal.

Villámakció! Botox kezelés 20 % kedvezménnyel csak 3 nap!
Májusi ajánlatok klinikánkon
IMAGE Skincare 2018-as újdonságok
A MAVEX termékcsalád tavaszi újdonságai
Image Skincare MD - orvosi hatékonyság
Yana kollagén ital, a bőr újjáépítője
Ageless total overnight retinol masque
Iluma intense brightening exfoliating powder
I Beauty brow and lash enhancement serum
Image Skincare lapmaszkok
Image Skincare fényvédők
Calluspeelinggel a puha és ápolt talpakért
Nyári kezelések a hidratált és ragyogóan szép arcbőrért
Az Image Skincare márka új fényvédői
Biomolekuláris lapmaszkos kezelés
Image Skincare I Conceal alapozó
Ormedic Lip Pink Limited Edition
Image Skincare Gro-Medic Hair Loss sampont
Ne hagyjon esélyt a bőrráknak!
Látványos változás Dermalax Deep hialuronsavas feltöltéssel
E-Clip gépi bőrfeszesítés intenzíven fókuszált ultrahanggal
Fine Thread Contouring - Arclifting felszívódó szálakkal
Dr. Kriston Renáta a Royal Clinics orvos-esztétikai központ bőrgyógyásza