Sima bőr, egyenes orr, dús ajkak –feltöltés magasfokon

A hialuronsavas töltőanyagoknak immár az 5. generációja jelent meg a hazai piacon is, mely a tudományos fejlesztéseknek köszönhetően nemcsak többet tud, de tartósabb és biztonságosabb is a korábbiaknál.

Az LG-t leginkább az elektronikai szektorból és telekommunikáció területéről ismerhetjük, pedig Dél-Korea egyik vezető vállalata már 1947 óta jelen van a vegyipari szektorban, ahol szintén a legmagasabb értékeket és sztenderdeket képviseli.

Az YVOIRE prémium töltőanyag kidolgozásakor az LG Life Sciences speciális technológiáját alkalmazták, amelynek eredménye az anyag nagyfokú rugalmassága. Az Yvoire filler minimálisan módosított hialuronsavat tartalmaz, amely kimagaslóan tartós hatású és biztonságos. A töltőanyag az "YVOIRE" nevet egy kis francia település után kapta, melynek jelentése: "kicsiny, ámde gyönyörű, virágos falu".

A hialuronsavról

A hialuronsav a szervezet egy természetes összetevője és valójában nem sav, hanem egy természetes poliszacharid (fehérjéhez kapcsolódó cukormolekula). Vízmegkötő szerepet tölt be, a bőr hámrétegének vízfelvevő képességéért felel, emellett fontos szerepet játszik a bőr egészségében és vitalitásában. Az 5. generációs Yvoire töltőanyag fő összetevője ez a hialuronsav. Az Yvoire töltőanyagot világszerte 20 országban, széles körben használják.

A hialuronsavas feltöltés hatására a beinjektált anyag csökkenti a ráncok megjelenését és helyreállítja a bőr volumenét. A töltés – melyet végezhetnek többek közt a homlokon, orron, orr-ajak barázdában, ajak- és állnagyobbítás céljából - egyszerű és gyors beavatkozás a hagyományos plasztikai  műtétekhez  képest.

A feltöltés magasiskolája

Az Yvoire fillert Koreában gyártják. Mind az FDA (Egyesült Államok Élelmiszer és Gyógyszerügyi hatósága), mind az EDQM (Európa Tanács Európai Gyógyszerminőségi Igazgatósága) jóváhagyta.

Gyártási technológiája lehetővé teszi, hogy  a  keresztkötő  anyag  minimális használata  mellett  megvalósítsák  a  maximális  keresztkötés  hányadot. Az Yvoire ezáltal kivételes volumenizáló tulajdonságokkal bír és tartósabb is. Biztonságosságát pedig klinikai tanulmányok igazolják. Mivel a deformációval szemben nagyobb ellenállást tanúsít, jobban volumenizálja a szöveteket.

Injektáláskor az Yvoire sima felszínt és kiváló támasztó kapacitást mutat, mivel összetétele a többféle méretű részecskéknek köszönhetően ideális. Az Yvoire plus termék 0.3% hozzáadott lidokaint tartalmaz, így csökken az injekciózás alatti fájdalom.

Az Yvoire széles tárházát kínálja a termékeknek, melyek egyaránt megfelelnek az orvos és a páciens igényének is:
- a Classic kisméretű hialuronsav molekulákat tartalmaz bőrfelszíni ráncok töltésére és érzékeny bőrre
- a Volume közepes méretű hialuronsav molekulái hatékonyan korrigálják a mély ráncokat és visszaadják az arc elvesztett volumenét
- a Contour 3D-s részecskéket alkalmazó új technológia alkalmazható az arckontúrok definiálására, kis- és nagyméretű hialuronsav molekulák kombinációjával.

Töltődjünk fel szépséggel, olyan hialuronsavval, mely minden igényt kielégít!

A személyre szabott megoldásról konzultáljunk a kezelőorvossal.

Beavatkozás előtti tudnivalók:

• Lehetőleg ne viseljünk erős sminket.
  • Tájékoztassuk   az orvost,   ha   bármilyen gyógyszert  szedünk,  vagy  korábban  bizonyos gyógyszerekre  vagy  beavatkozások  után allergiás reakciót tapasztaltunk.
  • A   beavatkozás   kényelmetlenségének csökkentésére helyi érzéstelenítő szükséges lehet.

Beavatkozás utáni tudnivalók:

• A töltés után 12 órán keresztül ne sminkeljünk.
  • Két héten keresztül kerüljük a napozást, az UV-sugárzást, szaunát, gőzfürdőt.
  • Két hétig nem javasolt kozmetikai kezelések, lézeres beavatkozás, peeling végzése.
  • Négy hétig a kezelt területet ne masszírozzuk, ne gyakoroljunk rá nyomást.
  • A töltés után konzultáljunk az orvossal, hogy szükséges-e esetleg további töltés.

Szeptemberi ajánlatok a Royal Clinics-nél
Szeptember hónap terméke: I Beauty brow and lash enhancement serum
YANA kollagén ital a fiatalságért
Image Skincare lapmaszkok
Volite kezelés a hosszan tartó hidratálásért
Image Skincare fényvédők
Calluspeelinggel a puha és ápolt talpakért
Nyári kezelések a hidratált és ragyogóan szép arcbőrért
Az Image Skincare márka új fényvédői
Biomolekuláris lapmaszkos kezelés
Image Skincare I Conceal alapozó
Ormedic Lip Pink Limited Edition
Image Skincare Gro-Medic Hair Loss sampont
Ne hagyjon esélyt a bőrráknak!
Látványos változás Dermalax Deep hialuronsavas feltöltéssel
E-Clip gépi bőrfeszesítés intenzíven fókuszált ultrahanggal
Fine Thread Contouring - Arclifting felszívódó szálakkal
Új doktornővel bővült a Royal Clinics orvos-esztétikai központ bőrgyógyászata