Újdonság! Perozin fájdalomcsillapító krém

Természetes, külsőleg alkalmazandó fájdalomcsillapító krém - A Perozin az egyetlen olyan forgalomban lévőtermék, mely a probléma gyökerét célozza!

A Perozin azon kevés, dokumentált termékek egyike, melynek biztonságossága meghaladja a 100%-ot. Valójában mérföldekkel 100% feletti.

A Perozin® kíméletes és természetes eredetű összetevőkből készül, kellemes érzetet biztosító termék,melynek célja az ízületek és izmok akut fájdalmánakkezelése. A Perozin® gyorsan és hatékonyan, hosszú időre szünteti meg a fájdalmat. A legtöbben arról számolnak be, hogy használatát követően 24 óránbelül csillapodik a fájdalom.

A Perozin® krém természetes formulája megszünteti az izomgörcsöt és a gyulladást. Segít felvenni a harcot a súlyos porcbetegséggel, az oszteokondrózissal szemben is. Növelve a kollagén termelését, a porc fokozatosan újjáépül.

A Perozin®-al javul a vérkeringés, így az ízületek hatékonyan tudnak regenerálódni. Ajánlott hátra, derékra, vállra, könyökre, térdre, nyakra egyaránt.

A Perozin azon kevés, dokumentált termékek egyike, melynek
biztonságossága meghaladja a 100%-ot.
Valójában mérföldekkel 100% feletti.

Hogyan kell használni?
A krém használata nagyon egyszerű. A megtisztított, száraz, érintett bőrfelületre kell felvinni és gyengéden bemasszírozni. Naponta 2-3 alkalommal ajánlott alkalmazni.

Már 10-15 nap alatt jelentős javulást érhet el. Elmúlik a fájdalom, csökken a gyulladás.

Jelentkezzen az ajánlatra!
VÁLASZTHATÓ LEHETŐSÉG:
Online, előre szeretném kifizetni bankkártyával
Fizetendő ebben az esetben: 4490 Ft
Elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

Adatvédelmi hozzájárulás
A Royal Clinics Orvos - Esztétikai Központ a jelen weboldal és az ott felkínált szolgáltatások használata során a 2001. évi
CVIII törvény rendelkezéseinek figyelembe vételével tárolja és kezeli a személyes adatokat.