Ismerje meg legújabb szolgáltatáunkat, a Lotus Gynolasert, amely segítségével az intim területek is visszanyerhetik fiatalságukat!

A Fraxis LOTUS GynoLaser, a legmodernebb CO2 frakcionális lézeres berendezés most egy speciális fej segítségével lehetővé teszi az intim területek megfiatalítását is az inkontinencia, hüvelyszárazság és az atrófia azonnali kezelése mellett!

A bőr öregedése, a terhesség és a szülés, a klimax, különféle betegségek, a hormonális változások és a hormonháztartás egyensúlyának felborulása mind-mind kihat az intim területekre is. A hüvelyfal meglazulása hatással lehet a párkapcsolatunkra, a szexuális életünkre. A hormonális változások, menopauza okozta hüvelyszárazság is nagyban befolyásolhatja a libidót és a szexuális élet megromlásért vagy ritkulásáért is felelőssé tehető

A LOTUS GynoLaser terápia a legkorszerűbb, nem sebészeti kezelés az intim területek megfiatalítására. Elősegíti a szövetek újraképződését a hüvelyen belül, amelyek hatására az intim területeink ismét rugalmasakká, fiatalosakká és egészségesebbé válnak.

Ez az eljárás megoldást jelent azokra a női problémákra, amelyekkel a szülés következtében vagy a kor előrehaladtával minden nő találkozik! A kezelés hatására ismét élvezhetőek a szexuális együttlétek és megszűnik az inkontinencia következtében kialakult diszkomfort érzet.

Hogyan hat?

A LOTUS GynoLaser fájdalommentes megoldás a hüvelyfal lazaságának, a hüvely szárazságának kezelésében. A kezelőfej frakcionált lézerfényt szállít mikroimpulzusok formájában a hüvely falába. Ez a pulzáló energia biztosítja azt a hullámhosszt, amely a kezelés szempontjából a legbiztonságosabb ugyanakkor a kollagén termelődéshez a legoptimálisabb. A GynoLaser a hüvelyfalat több rétegben kezeli a kollagén termelés fokozására ösztönözve a kötőszövetet, ami helyreállítja a hüvely nyálkahártyáját.

Más hüvelymegfiatalító lézeres berendezésekkel szemben a LOTUS GynoLaser egy beépített automata szabályozórendszer segítségével automatikus állítja a lézerfejet, így az orvosnak nem kell mozgatnia a fejet, többször ki- és behelyezni, ezáltal a kezelés sokkal kényelmesebb, komfortosabb a páciens számára.

A CO2 lézer bizonyítottan maximális hatásfokkal kezeli az inkontinencia, hüvelyszárazság és hüvelytágasság tüneteit. A berendezés hüvelyi nyálkahártyára gyakorolt hőhatása segíti a kötőszövet regenerációját. A kezelési idő rövid és a felépülési idő minimális.

A mindössze 20 percig tartó kezelés nem jár fájdalommal, kis kényelmetlenséget okozhat a kezelőfej melegsége. A maximális eredményhez 3 kezelés elvégzése javasolt 4 hetes gyakorisággal.

A LOTUS GynoLaser a legkorszerűbb nem sebészeti megoldás, mely a következő tüneteket orvosolja:

kiss csökkenő libidó
kiss fájdalmas szexuális együttlétek
kiss hüvelyi diszkomfort érzet
kiss tágabb hüvely
kiss vizeletvisszatartási problémák

A LOTUS GynoLaser hatására:

• A hüvelynyálkahártya vastagabbá és puhábbá válik, a rugalmassága és nedvességtartalma helyreáll
  • Megszűnnek a vizeletvisszatartási problémák
  • Megszűnik a szexuális együttlét során fellépő fájdalom
  • A kezelés azonnali javulást eredményez

Jelentkezzen az ajánlatra!
Adatvédelmi hozzájárulás
A Royal Clinics Orvos - Esztétikai Központ a jelen weboldal és az ott felkínált szolgáltatások használata során a 2001. évi
CVIII törvény rendelkezéseinek figyelembe vételével tárolja és kezeli a személyes adatokat.